Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 16:40:00 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/26366 aadressile Harju maakond, Kiili vald, Kangru alevik, 11115 
Kurna-Tuhala tee T2 // T3 // T4 // T9 // Kasteheina tn 40a // Kergliiklustee 
T10 // T11 // T15 // Viimsi metskond 314 // 52 // Luige alevik, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee T1 (Sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja Edites OÜ (registrikood 11532243) 
esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) ehitisregistri 
kaudu teatise nr 2411201/26366 Harju maakonda Rail Balticuga seonduvalt 
Telia Eesti AS-i siderajatise ümberehitamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 
36 lg 5 p 2 edastab TTJA ehitusteatise menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27207107>  (menetlus nr: 
456672), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MARI MALTIS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister